Права покупця

У BOBAS.UA ми піклуємось про твій комфорт те безпеку під час здійснення покупок, дотримуючись Закону України "Про захист прав споживачів" (далі по тексту - Закон), повний текст тут. Нижче ми зібрали головне, що варто знати.

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

При оформленні замовлення, реєстрації чи залишенні запиту покупець повинен ознайомитися з своїми правами та порядком оплати і доставки товарів, а також надати згоду на використання вказаних персональних даних для того, аби ми мали змогу обробити і доставити замовлення, сконтактувати чи покращити сервіс, як це визначено Законом України "Про захист персональних даних".  Тому ми збираємо як особисту інформацію (ім'я, адреса, номер телефону, e-mail, тощо.), так і загальні дані і можемо обробляти їх для наступних цілей (при цьому одночасно можуть застосовуватися одна або кілька цілей):
    • отримання замовлення - персональні дані використовуються для обробки замовлення (запиту) чи або для інших цілей, які можуть існувати для досягнення кінцевої мети - задовольнити інтереси покупця;
    • комунікації з покупцем - персональні дані використовуються для зв'язку з покупцем, наприклад щоб повідомити про зміну статусу замовлення, проінформувати про надходження товару або надіслання повідомлень, що стосуються замовлення; 
    
Для реалізації замовлень ми звертаємося до компаній та осіб, які виконують доставку, адмініструють промо-кампанії, аналізують дані. Вони можуть мати доступ до особистої інформації виключно для виконання їхніх функцій. Ми можемо надати загальну інформацію про наших відвідувачів (наприклад, відсоток відвідувачів сайту жіночої та чоловічої статі) рекламним агенціям, бізнес партнерам, спонсорам та іншим третім сторонам, щоб налаштувати або розширити зміст і рекламу на нашому сайті для наших споживачів. Загальна інформація стосується також таких аспектів як кількість відвідувачів сайту, на які сторінки вони заходять, яку інформацію завантажують, тип веб-браузера та операційна система, яку вони використовують, назва провайдера інтернет-послуг, тощо. Коли Ви заходите на наш сайт, ми автоматично отримуємо цю інформацію та узагальнюємо з подібними даними про інших відвідувачів. Ми не продаємо, не передаємо та не розголошуємо особисту інформацію, яку отримуємо на нашому сайті, третім сторонам без твоєї попередньої згоди. Ми розкриваємо особисту інформацію лише у випадках визначених чинним законодавством України.


ЯКІ ТОВАРИ МОЖНА ПОВЕРНУТИ АБО ЗАМІНИТИ

Ми завжди стараємося, щоб кожен клієнт був задоволений покупкою. Але якщо щось пішло не так - не хвилюйся, діємо за законом і з турботою про тебе.
Якщо товар без слідів експлуатації, зі збереженням етикеток, товарного вигляду, заводської упаковки:
✅ не підійшов за кольором або розміром
✅ не виправдав твоїх очікувань
✅ не відповідає опису або фото
✅ має неналежну якість, 
ти маєш право упродовж 14 днів з моменту отримання посилки повернути його або замінити на аналогічний чи подібний.

ОБМЕЖЕННЯ НА ПОВЕРНЕННЯ
На жаль, ми не зможемо замінити товар або повернути кошти, якщо товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим (тобто був у використанні); з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів; при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування; відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару або гарантійний талон, повна комплектація товару.

Не підлягають обміну або поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»:
    • санітарно-гігієнічні предмети (ватні палички, диски, вологі серветки, мийні засоби тощо);
    • дитячі іграшки (м'які, гумові, надувні);
    • парфумерно-косметичні вироби;
    • товари в аерозольній упаковці;
    • зубні щітки;
    • білизна натільна, у тому числі нічні сорочки, халати, піжами, боді;
    • постільна білизна;
    • панчішно-шкарпеткові вироби;
    • гребінці, масажні щітки, гребінці для волосся;
    • рукавички;
    • вся продукція для новонароджених дітей (0 міс.+) - пелюшки, соски, пляшечки і т. д.;
    • інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, пилочки, щипці тощо).


ЯК ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ЗАМІНИТИ ТОВАР

Заповни формуляр на повернення чи обмін за посиланням тутЯкщо товар має недолік -  завантаж фото, щоб ми могли оперативно реагувати.
Ми зв'яжемося з тобою упродовж 3 робочих днів для уточнення деталей і даних для доставки.


ЯКА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ПРИ ПОВЕРНЕННІ ЧИ ОБМІНІ

Вартість доставки у разі повернення чи обміну розрахувується за тарифами перевізника і залежить від об'ємної та фактичної ваги і оціночної вартості товару. Її сплачує покупець.
Але якщо до тебе потрапив не той товар, який був у замовленні чи товар неналежної якості - ми компенсуємо доставку разом із поверненням коштів або відправкою нового товару.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Якщо оплата здійснена сервісом LiqPay - повертаємо кошти повертаємо кошти таким самим способом.
Якщо оплата здійснена на картку-ключ до рахунку чи на рахунок IBAN - для поверення коштів нам потрібно мати ПІБ, ідентифікаційний номер та рахунок IBAN одержувача коштів. 
Якщо оплата здійснювалась готівкою в магазині -  для поверення коштів нам потрібно мати ПІБ, ідентифікаційний номер та рахунок IBAN одержувача коштів.

Рекламаційні звернення  просимо надсилати на електронну пошту:
office.bobas.ua@gmail.com - запити обробляємо упродовж 3 робочих днів.