Права покупця


Шановні покупці! Рекомендуємо ознайомитися із Законом України "Про захист прав споживачів" (далі - Закон), де чітко врегульовано права Покупця та Продавця.


ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

Для того, аби придбати товари у нашому інтернет-магазині, Покупець повинен ознайомитися з своїми правами та порядком оплати і доставки товарів, а також надати згоду на використання вказаних при оформленні замовлення персональних даних.


Права та обов’язки щодо обробки персональних даних зазначено в ст. 8 Закону України  «Про захист персональних даних».


При реєстрації або при оформленні замовлення на нашому сайті або іншій взаємодії з нами ми збираємо як особисту інформацію, так і загальні дані.


Особиста інформація стосується окремого споживача - приміром, ім'я, адреса, номер телефону, e-mail, тощо. Такі дані ми отримуємо лише від осіб, які надають її свідомо та з власного бажання. Наприклад, зареєструвавшись на нашому сайті, або вказуючи ім'я та адресу із запитом на отримання подальшої інформації від нас. 


Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.


Ми можемо обробляти Ваші персональні дані для наступних цілей (при цьому одночасно можуть застосовуватися одна або кілька цілей):

1) отримання замовлення. Ми можемо використовувати Ваші персональні дані для отримання замовлення, яке Ви зробили, для обробки Ваших запитів, або для інших цілей, які можуть існувати для досягнення кінцевої мети – задовольнити інтереси споживача.

2) спілкування з Вами. Ми можемо використовувати Ваші персональні дані для зв'язку з Вами, наприклад повідомити Вас про зміну статусу замовлення, проінформувати про надходження товару або надіслати Вам повідомлення та інші подібні повідомлення, що стосуються замовлення, що було Вами зроблено та зв'язатися з Вами в цілях, пов’язаних з обслуговуванням споживача/клієнта.


У процесі роботи ми звертаємося до компаній та осіб, які виконують доставку замовлень, адмініструють промо-кампанії, аналізують дані. Вони можуть мати доступ до особистої інформації виключно для виконання їхніх функцій. Ми можемо надати загальну інформацію про наших відвідувачів (наприклад, відсоток відвідувачів сайту жіночої та чоловічої статі) рекламним агенціям, бізнес партнерам, спонсорам та іншим третім сторонам, щоб налаштувати або розширити зміст і рекламу на нашому сайті для наших споживачів. Загальна інформація стосується також таких аспектів як кількість відвідувачів сайту, на які сторінки вони заходять, яку інформацію завантажують, тип веб-браузера та операційна система, яку вони використовують, назва провайдера інтернет-послуг, тощо. Коли Ви заходите на наш сайт, ми автоматично отримуємо цю інформацію та узагальнюємо з подібними даними про інших відвідувачів. 


Ми не продаємо, не передаємо та не розголошуємо особисту інформацію, яку отримуємо на нашому сайті, третім сторонам без Вашої попередньої згоди. Ми розкриваємо особисту інформацію лише у випадках визначених чинним законодавством України.



УМОВИ ЗАМІНИ ТА ПОВЕРНЕННЯ

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон) існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:


1. У разі придбання товару неналежної якості:

Згідно ст.8 Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

 

Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону, вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

 

Відповідно до п.4 ст.17 Закону експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.


Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності - у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється - виходячи з вартості товару на момент його покупки.

 

2. Придбання товару належної якості, але товар не підійшов покупцеві з якоїсь причини.

Згідно ст.9 Закону споживач має право упродовж 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в перебігу семи днів.

 

Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур.


Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей у разі, якщо :

1) товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;

2) з моменту придбання товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;

3) при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;

4) відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару або гарантійний талон, повна комплектація товару.

5) товар відноситься до таких,які не підлягають обміну, або поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). З-поміж тих, що продаються на нашому сайті, до них належать:

  • санітарно-гігієнічні предмети (ватні палички, диски, вологі серветки, мийні засоби тощо);
  • дитячі іграшки (м'які, гумові, надувні);
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • зубні щітки;
  • білизна натільна, у тому числі нічні сорочки, халати, піжами, боді;
  • постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • гребінці, масажні щітки, гребінці для волосся;
  • рукавички;
  • вся продукція для новонароджених дітей (0 міс.+) - пелюшки, соски, пляшечки і т. д.;
  • інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, пилочки, щипці тощо).

Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним. Продавець не має права відмовити в обміні або поверненні товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону.

ПОРЯДОК ЗАМІНИ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ 


Повернення і заміна товарів, відправлених інтернет-магазином bobas.ua в різні міста України проводиться шляхом їх зворотного пересилання.


Повернення коштів в разі оплати готівкою в магазині здійснюється на вказані покупцем банківські реквізити. В разі он-лайн оплати повернення здійснюється на платіжну картку, з якої здійснювалась оплата.  


Перед відправкою товару покупець в обов’язковому порядку повинен зв'язатися з продавцем, обговорити умови відправки і визначити ім'я одержувача вантажу.


Якщо причиною повернення є неналежна якість товару - перед відправкою слід обов’язково надіслати нам фото товару та/або його частин чи елементів з ознаками неналежної якості.


Вартість  доставки товарів до продавця у разі їх заміни чи повернення оплачує покупець. Однак якщо причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, продавець поверне вартість доставки покупцеві при поверненні коштів за товар або разом із заміненим товаром належної якості. 



Якщо Ви маєте проблеми з товаром, які неможливо вирішити у телефонному режимі з нашим менеджером, просимо написати лист на нашу електронну пошту: office.bobas.ua@gmail.com

Такий запит буде оброблено упродовж 3 робочих днів.